سرپرست بیمارستان ولیعصر (عج) بافق گفت: در چند هفته اخیر، بیماری با علائم کرونا به این مرکز درمانی مراجعه نکرده و بستری بیماران مشکوک به ابتلا به این ویروس به حداقل رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دکتر عباسعلی معظمی، سرپرست بیمارستان، ولی عصر (عج) بافق با اشاره به اینکه شرایط در بیمارستان بافق به حالت عادی برگشته است، گفت: هم اکنون تمامی قسمت‌های این مرکز درمانی اعم از اتاق عمل، اتاق زایمان، آزمایشگاه، خدمات پاراکلینیک و تمامی بخش‌های درمانی فعال است و خدمات دهی با بهترین کیفیت در حال انجام است.

او افزود: مردم شهرستان می‌توانند بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی از ابتلا به کووید ۱۹ و بیماری‌های تنفسی، برای پیگیری و درمان مورد نظر خود به پلی کلینیک تخصصی این بیمارستان مراجعه نمایند.

معظمی ضمن قدردانی از مردم و مسئولین شهرستان که با رعایت و انجام شیوه نامه‌های بهداشتی، بیمارستان را در ارائه خدمات به بیماران یاری رساندند، تصریح کرد: پرسنل این بیمارستان در طول مدت شیوع بیماری کرونا تمام تلاششان را برای کنترل و بهبودی حال بیماران درگیر با این بیماری به صورت بی وقفه و خستگی ناپذیر انجام دادند.

سرپرست بیمارستان بافق عواملی، چون آموزش مداوم پرسنل و بیماران، ضدعفونی تمامی بخش‌های بیمارستان به صورت کامل، استفاده صحیح و اصولی از وسائل حفاظت فردی، بستری کردن بیماران مشکوک در لاین جداگانه و بستری بیماران قطعی هر کدام در یک اتاق، قرنطینگی پرسنل درمان و تردد محدود پرسنل در سطح جامعه و واحد‌های بیمارستان و حضور مستمر مسئولین در بخش‌ها برای رفع کمبود‌ها و روحیه دادن به پرسنل را از اقدامات بیمارستان بافق در مهار و کنترل این بیماری دانست.

او با تاکید بر اینکه مردم باید همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی و بهداشت فردی را رعایت کنند، تصریح کرد: با توجه به از بین نرفتن کامل این بیماری از مردم درخواست می‌شود که کاهش تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را به منزله پایان بیماری در شهرستان در نظر نگیرند و همانند گذشته نکات بهداشتی را رعایت کنند تا دوباره شاهد افزایش بیماری کرونا در شهرستان نباشیم.

معظمی در پایان از مردم، مسئولین و پرسنل بیمارستان بافق که با ایثار و از خودگذشتگی زمینه ساز کنترل این بیماری در سطح شهرستان شدند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.